Everything comes to an end

Jag minns min första dag i Malaysia. När jag åkte med taxi igenom Kuala Lumpur. Nu om två timmar så sitter jag i en Protonbil genom en solkysst storstad och väntar med spänning på att få spendera min första dag i Sverige på länge. Allt där emellan dessa två bilfärder är en lång och ljuvlig saga. En saga som gett så mycket och fått mig inse så mycket nya saker. Gett mig vänner för livet och små underbar historier jag kan dela med andra. Ett halvår är inte så mycket men oj vad man kan uppleva på några få fjuttiga månader bara genom att sätta sig i nya situationer. Jag har växt flera centimeter tror jag. Och jag älskar min nya längd.

Tack för allt, kära Malaysia. Vi ses snart igen.








Precis efter sista tentan var skriven blev vi inbjudna av UKM till en cermoni för utbytetsstudenter. Vi åt mat som vannligt och lyssnade på en högt uppsat man som pratade. Såklart var själva cermonin större än meningen med den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback