Undra hur det här kommer gå?

Imorgon har jag och Astrid sista tentan på UKM. Det känns konstigt att tiden gått så fort och det är svårt att samla tankarna. Jag kan sammafatta alla röriga tankar och dåligt pluggfokus med att det är svårt att plugga i detta land. Svårt på många sätt - annorlunda sätt. Om åtta timmar har vi marknadsföringstenta. Jag har aldrig pluggat så lite på någonting - av flera anledningar.

1. Professorn är dålig och vill egentligen inte undervisa
2. Vi har inte gått igenom någonting på lektionerna utan de har bara handlat om redovisningar
3. Precis innan jul fick vi reda på vad tentan handlade om
4. Jag har rest och Eric har varit här
5. Idag läste jag ett kapitel i boken, det var kul, jag lärde mig mer än på en termin
6. Jag har en känsla av att "professorn" inte ens kommer läsa svaren på frågorna (motiverande?)
7. Jag litar på gamla meriter (som jag antagligen kommer få äta upp imorgon)

Jag är nervös, men jag vet inte vad jag ska vara nervös för. Jag hänger inte riktigt med. Detta är oklart.

I KL idag handlade det mesta om mat. Både jag och Eric pluggade men underhöll oss med god mat mest hela tiden. Maten i detta land är underbar. Det motiverar mig och det är inte oklart.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback