Tack

Tack alla ni som följt mig under resans gång. Jag vet inte ritkigt vilka ni alltid varit, men statistiksiffrorna visar på att några har det iaf funnits. Jag älskar ordet och bilden. Jag har gillat att blogga men nu tänkte jag lägga det lite på is. Främst i väntan på nya äventyr. Jag hoppas ni gillat mina ord. Tack.

Det man väljer att skriva är viktigt, men det man väljer att inte skriva är minst lika viktigt.

Malaysia har givit mig mer än mycket annat. Att sammafatta och sammaställa tar för lång tid. Att försöka förklara ett halvår på några få meningar är meningslöst. Jag kan bara tacka för upplevelsen och hoppas på att mina ord beskrivit resan och visat vad jag upplevet. Tack, Malaysia.















Kommentarer
Postat av: mamma Anita

Hej min bästa dotter! Det har varit såå roligt att följa med på resan, det är nästan som att jag har varit där. Toppen fina bilder och texter. Du är såå duktig. Men nu tycker jag det är kanon att du är hemma i Sverige igen. Jag längtar tills du kommer hem till oss i Stockholm. Puss o kram/mamma

2012-01-31 @ 16:16:05
Postat av: Irina

Hej Cecilia, jag har varit en av de som har följt dig/er på denna fantastiska resan. Har haft lite koll på Dan samtidigt.:-) Håller med din mamma om att du tar underbara bilder och du skriver minst lika bra som du fotar. Det har varit ett nöje att läsa dina berättelser och att veta samtidigt att allt är bra med er. Trevligt att träffa er i Kuala Lumpur och hoppas vi får tillfälle att ses igen. Kommer att sakna din positiva syn på livet. Tack, Irina

2012-01-31 @ 18:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback