Two exams done - one to go

Ingen rast ingen ro. Efter intensivt pluggande på Pangkor, med lite inlägg av paddling, skaldjursfest och solfrossa, så for vi vidare till campus och jag skrev tenta i morse i en iskall tentasal tillsammans med tvåhundra andra. Det var ordbajs på högnivå - men det ska nog gå för sig. Nu pluggar vi på Starbucks igen. Nästa tenta väntar. På onsdag knackar den på - då har Eric redan landat i Sverige och det är två veckor tills jag kommer hem. Jag erkänner att jag längtar hem nu. Efter rena toaletter, myrfritt rum och svenk frukost.



Såhär såg det ut efter vår första finanstenta. Kaos i salen när alla skulle lämna in för då gällde de att snabbt kolla sina svar och jämföra. Idag var det nog lite mindre fusk då det sprang omkring massa vakter i salen och hela tiden kollade varje rörelse. De gömde till och med mitt svarspapper när jag utan baktanke hade råkat lägga det lite för synligt. En kille blev utkastad från tentasalen. Men det var ju bara en av tvåhundra. Bra jobbat, UKM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback